"Alkoholni napici prema pravilnicima Evropske unije ne smeju da se reklamiraju na način koji bi mogao da sugeriše da podstiču zdravlje", stoji u presudi najvišeg nemačkog suda.
Time je južnonemačka pivara Haerla izgubila i na poslednjoj instanci nakon što su joj već dva suda zabranila upotrebu pojma "bekoemmlich" pri oglašavanju. "Bekoemmlich" nemači rečnik definiše kao "lako svarljiv", ali se može tumačiti i kao "blagotvoran".
Niži sudovi utvrdili su da se ovaj pojam kod većine potrošača tumači kao "zdrav", a takvo reklamiranje alkoholnih pića nije dozvoljeno.
U presudi Visokog suda Nemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivare Haerle sugeriše da je "poboljšanje zdravstvenog stanja povezano s konzumacijom prehrambenog proizvoda".
Evropski sud je već zabranio da se vino reklamira kao "zdravo".
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar