Velika je verovatnoća da će ljudi pojesti više čipsa na kojem stoji oznaka "hrskavi", tvrde istraživači.
Naime, tokom istraživanja objavljenog u magazinu "Appetite", ispitanici su jeli mnogo više hrskavih grickalica i slatkiša. Istraživači zbog toga ističu kako i marketing igra veliku ulogu u prejedanju.
Ispitanici koji su nosili slušalice prilikom konzumiranja grickalica takođe su bili skloniji prejedanju jer su jače čuli hrskavost prilikom žvakanja.
Koautorka istraživanja Nilja Ordabajeva, profsorka na Boston koledžu, ističe kako zvukovi mogu povećati zadovoljstvo jedenja. Tako je hrskavost jedan od glavnih faktora konzumacije, ali i prodaje grickalica.
"Ljudi često povezuju hrskavost s pozitivnim karakteristikama hrane kao što je svežina. Veće uživanje u hrani koje je rezultat naglašavanja zvuka hrane dovodi i do veće potrošnje", kaže Ordabajeva.
Međutim, ovo istraživanje nije savršeno, tvrde njegovi autori, jer su koristili grickalice i slatkiše u kojima većina ljudi uživa. Rezultati istraživanja sigurno ne bi bili isti da su ispitanicima ponuđeni šargarepa ili celer.
U svakom slučaju, ističe Ordabajeva, vredi isprobati trik s hrskavošću i kod konzumiranja povrća.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar