Zašto se pomorandže pakuju u crvene mrežice?

Verovatno ste primetili, ali niste razmišljali o tome da se pomorandže u supermarketu uvek prodaju u crvenim mrežicama. Za razliku od toga limun je u beloj ili zelenoj mrežici.
Zašto se pomorandže pakuju u crvene mrežice?
Foto: Pixabay
Razlog ovakvog pakovanja uopšte nije slučajan. U crvenoj mreži pomorandže izgledaju "rumenije", to jest poželjnije, pa je i verovatnoća veća da ćete poželeti da ih kupite.
 
Trgovci se služe trikovima i kad su u pitanju limun ili grejp kojima najbolje odgovara bela ili zelena mrežica.
 
Nije slučajno ni to da su korpe u prodavnicama sve veće. Martin Lindstrom, autor knjige koja se bavi trikovima trgovaca, kaže da s većim korpama kupci kupuju 19 odsto više.
 
Jedan od načina da povećaju prodaju je i trik trgovaca da frižidere s mlekom i mlečnim proizvodima stave na kraj prodavnice, nadajući se da će kupcima još nešto "zapasti za oko" dok idu ka osnovnim životnim namirnicama koje kupuju svakodnevno. 
  • Paja

    07.06.2019 12:19
    Moj zivot napokon ima smisla.
  • Slava našem čoveku

    07.06.2019 11:57
    Potrošači pomorandže kupuju spram isušenosti, a ne boje, u Srbiji.

    Poznato je da stare isušene pomorandže imaju visoki sjaj kore zbog eteričnih ulja koja ispuštaju na površinu radi odbrane od isušivanja.

    Dakle, kupujte pomorandže bez visokog sjaja.

    Nadalje, u Srbiju se uvoze uglavnom vrste i berbe koje zapad neće.
    Genetski i morfološki deformisane.
    Teške za ljušćenje, nejednakih dimenzija,

    Tako da je ova priča sa crvenim mrežiacama više za nekog zapadnog čoveka sa .... jednostavnijim i ograničenim razmišljanjem.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Hrana i piće