Prodaja vrtoglavo raste, proizvođači se utrkuju čudnim ukusima da privuku kupce, a kompanije angažuju ljude koji probaju sladolede.
Sladoledžije u jugozapadnoj kineskoj provinciji Sičuan utrkuju se ko će da izmisli neobičniji ukus kako bi privukli kupce. Ovog leta, zrna sičuanskog bibera preko sladoleda privukla su veliku pažnju.
Osim poslastičarnica, i veliki brendovi nude nove ukuse svakog leta i potrebni su im profesionalci kako bi bili sigurni da će novi ukusi privući kupce. To je stvorilo novu profesiju – degustatore sladoleda.
Feng Juanjuan je među srećnicima čiji je posao da jedu sladoled. Ona testira sladolede poznate kineske marke "Džungđije 1946".
"Kod mlečnih sladoleda, aroma mleka treba da bude kao da pijete mleko, svaki zalogaj mora da ispuni usta", daje stručni komentar Feng Juanjuan, degustatorka sladoleda iz Šangaja.
U ovom poslu je najvažnije imati, kako u slengu kažu degustatori sladoleda, "zlatan jezik". Ocena Fengove je neprocenjiva za proizvođače sladoleda. Ona proba najmanje pet različitih ukusa sladoleda svakog dana, a nekada i po 20.
"Naravno da sam se ugojila. Vežbam, ali ipak sam sve teža. Ma, baš me briga", kaže Feng.
Kina je jedno od najvećih tržišta sladoleda na svetu. Svake godine u ovoj zemlji se pojede sladoled u vrednosti od preko 10 milijardi dolara.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar