"Sviđa mi se da budem protiv tendencija", rekao je Dikas za Frans pres i dodao da je sa svojim somelijeom Žerarom Maržonom pokrenuo akciju nižih cena za velika i poznata vina iz Burgonje ili Bordoa.
"Istorijski gledano u DNK francuskog mušterije je rečenica šta jedemo i šta pijemo uz jelo", rekao je Dikas i dodao da se akcija sastoji u podsticanju mušterija na velikodušnost i podelu tako što će naručiti bocu vina umesto čaše i tako imati više vremena u uživanju u vinu.
Dikas, koji ima restorane po celom svetu, rekao je da je "opsednut prodajom vina". Dodao je da je "zgrožen" kada neke mušterije u Njujorku uz ručak naruče ledeni čaj.
I Francusku je "pogodila" tendencija da se tokom nekog radnog ručka naručuju čajevi raznih vrsta.
"Primetio sam tu tendenciju. Ne želim to ni da vidim, čujem ili slušam o tome, već ću se usprotiviti", rekao je on.
U Francuskoj je od pre nekoliko godina sve popularnija akcija uvezena iz Velike Britanije, a odnosi se na manje konzumiranje alkohola tokom prvog meseca u godini. Tu akciju su osudili proizvođači vina.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar