Kada su u pitanju novi i potpuno neistraženi ukusi gaziranih pića, "Kimura Beverage" se smatra pionirom Japana. Zapamtite, u pitanju je ista država gde su ukusi gaziranih pića kao što je koka-kola s ukusom jabuke ili pepsi s ukusom sakure u potpunosti uobičajeni. Ono što "Kimuru" odvaja od drugih kompanija za proizvodnju sokova je originalnost njihovih ukusa, koji idu od ukiseljenih šljiva do ribljih jaja i čipsa.
Kola s ukusom karija ili hleba, čak i kola s ukusom jegulje su samo neki od ludih ukusa koje je "Kimura" razvila i lansirala na tržište u proteklih nekoliko godina. Ovi slatkiši su mnogo više od imena i elegantne etikete. Sudeći po Nibbon TV, ova firma potroši i do godinu dana razvijajući ukus.
Na primer, poslednja kreacija, koja navodno ima ukus ljutog mentaika (usoljenih ribljih jaja), razvijana je od strane miksologa "Kimure" preko godinu dana, jer su pokušavali da u potpunosti pogode ukus i eliminišu neprijatnu riblju aromu.
"Kimura Beverage" ima portfolio s više od 100 gaziranih pića, od kojih se mnogi sastoje od neobičnih ukusa. Strategija ove firme se sastoji u tome da proizvedu što je moguće više ukusa, kako bi se svideli široj publici, i čudni ukusi igraju svoju ulogu u ovome. U ovoj kompaniji kažu da mnoge neobične ukuse kupuju turisti koji ih žele kao suvenire i da su ukusi često hitovi u regijama odakle potiče recept na kojem je taj specifičan ukus zasnovan.
Na primer, kompanija je počela da prodaje ukus ljutog mentauja u Fukuoki, gde je ovaj recept vrlo popularan. Ova popularna pića se takođe izvoze u 40 različitih država, uključujući SAD i Australiju.
Komentari 3
Lala
Иги
...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar