Nestašica kečapa u američkim restoranima zbog kovida

Američki restorani suočeni su sa nestašicom kečapa, pošto je pandemija korona virusa dovela do porasta potražnje za kesicama popularnog sosa od paradajza.
Nestašica kečapa u američkim restoranima zbog kovida
Foto: Pixabay
Kompanija Hajnc, najprodavanija marka kečapa, saopštila je da je porast tražnje "potpomognut ubrzanom dostavom i trendovima iznošenja", prenosi BBC.
 
Kesice kečapa često prate narudžbine i efikasno zamenjuju boce koje se nalaze na stolovima u restoranima.
 
Kompanija Kraft Hajnc, koja je povećala proizvodnju, poručuje da je već izvršila prilagođavanje proizvodnih procesa, ali da je "potražnja veća od ponude".
 
Cene kesica kečapa porasle su za 13 odsto od januara 2020. godine, navodi "Wall Street Journal".
  • Marinko

    07.04.2021 13:36
    Beda, čemer i jad
    Svet se ruši, paradajz se suši

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Hrana i piće