To je ukazalo Udruženje pivara Srbije promovišući kampanju "Trezno i oprezno".
Udruženje, koje mnoštvom svojih akcija, edukacijom i saradnjom sa poznatim ličnostima i festivalima, podstiče odgovornu konzumaciju piva, ovogodišnjom kampanjom "Trezno i oprezno" poslalo je jedinstvenu poruku da je suština uživanja u pivu – umerenost.
Pozivajući se na podatke Nacionalnog vodiča za dijagnostikovanje i lečenje alkohola, Udruženje ukazuje da je najveći procenat ljudi koji piju u starosnoj grupi od 20 do 34 godine, a da su ranija evropska istraživanja o upotrebi alkohola, koja su u Srbiji realizovali Ministarstvo zdravlja i Institut "Batut", pokazala da je devet od 10 učenika bar jednom u životu popilo jedno ili više alkoholnih pića, a da jedna četvrtina dece uzrasta 16 godina redovnije konzumira alkohol.
Istraživanjem je bila obuhvaćna uzrasna grupa od 15 i 16 godina.
Naglašavajući značaj kampanje, Udruženje je navelo i podatak iz 2016. da su od ukupnog broja saobraćajnih nesreća te godine više od petine – 21 odsto, izazvali pijani vozači.
Komentari 5
Ш
Za Slucaj
??
auh, bilo bi jako lepo da pomenuto "udruženje" radi svoj posao, tj. da pravi normalno pivo a ne ove brljotine koje naziva pivom posle nek pričaju šta hoće. Ovako su kao kad bi oni prevaranti na divljem zapadu što su prodavali kojekakve eliksire imali nekakvo udruženje. Njih su bar mazali katranom i perjem a ovi prearanti ovde palamade li palamude.....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar