Nova era za rusku brzu hranu i ekonomsku scenu je osvanula, nakon što su restorani Mekdonaldsa otvorili svoja vrata u Moskvi pod novim ruskim vlasništvom i sa novim imenom, koje se prevodi kao "Ukusno i to je to", prenosi
City magazin.
Otvaranje rebrendiranih lokala, više od tri decenije nakon što je američki gigant burgera prvi put otvorio svoja vrata u Moskvi u simboličnom spajanju Istoka i Zapada, ponovo je oštar znak novog svetskog poretka.
Ponovno otvaranje je održano 12. juna, na Dan Rusije, praznik kojim se slavi nacionalni ponos.
Šest meseci kasnije, jedan Tiktoker je otišao da proveri situaciju u nekadašnjem Meku u Moskvi.
Meni Vkusno & Tochka je manji i u ponudi nema Big Mek, već Big Special. Pića nisu brendirana, a šest meseci kasnije, oni koriste iste sosiće, samo su flomasterom prekrili logo. Cene su niže nego ranije. Dupli čizburger košta 129 rubalja (2,31 dolara) u poređenju sa otprilike 160 u McDonald’su, a riblji burger košta 169 rubalja, u poređenju sa oko 190 ranije.
Komentari 7
Mosko
R
Obilazili su ljudi restoran, i zaista je precrtan markerom logo.
https://youtu.be/BngLRe2KcaA?t=211
Александар
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar