Pivo će morati da poskupi u Nemačkoj jer rastu troškovi

Nemci treba da se spreme za novo poskupljenje piva, jednog od omiljenih pića u toj zemlji.
Pivo će morati da poskupi u Nemačkoj jer rastu troškovi
Foto: Pixabay
Razlog je jer troškovi rastu, rekao je direktor Nemačkog udruženja pivara Holger Ajhele, prenosi agencija dpa.
Energenti i dalje poskupljuju, što opterećuje pivare. Isto tako, naglo rastu cene sirovina i poluproizvoda. Poskupljuju i logistika i radna snaga.
Brojne kompanije su već najavile poskupljenja. S druge strane, nakon tri godine krize je industrija piva mnogo otpornija nego ranije, navodi dpa.
 
Prodaja piva se, kaže Ajhele, blago oporavila. Nemačke pivare su u prvih 11 meseci prošle godine prodale oko 8,1 milijarde litara, što je 3,2 odsto više nego u istom periodu 2021.
 
Ipak, prodaja piva je i dalje slabija u odnosu na 2019. godinu, poslednju pre pandemije, kada je prodato 8,5 milijardi litara.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Limanac sa trojke

    25.01.2023 10:12
    Hahaha! Zbog Ukrajine sigurno...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Hrana i piće

Espresino - kafa u kombinaciji sa čokoladom

Ukoliko ste ljubitelj kafe, onda ste možda u poslednje vreme čuli za sve popularniji espresino - kafu sa čokoladom koja se pije širom Italije, a najbolja je u Rimu, Torinu i na samom jugu ove zemlje.