Možda će se Kitu Stounhausu iz grada Česterfild iz savezne američke države Mičigen to na kraju isplatiti, ko zna, jer je njegov slučaj sada opšte poznat i mogao bi da bude deo reklamne kampanje lanca hrane Grabab, koliko se jela u kratkom vremenu našlo na njihovom stolu.
Kit Stounhaus je rekao da je hrana neuobičajeno brzo počela da stiže u njegovu kuću u Česterfildu, gradiću u blizini Detroita u subotu uveče, nakon što je svom sinu Mejsonu dozvolio da koristi mobilni telefon za igru pre spavanja.
Međutim, dečak je preko naloga svog oca za lanac Grabab počeo da poručuje hranu iz jednog restorana za drugim.
Dečakova majka, Kristin Stounhaus, rekla je agenciji Asošijeted pres u četvrtak da je predstavnik Grababa došao u njihovu kuću i ponudio poklon karticu u visini 1.000 dolara, što je odlična reklama za kompaniju. Čak razmišljaju da porodicu Stounhaus uključe u promotivnu reklamnu onlajn kampanju.
Kit Stounhaus je rekao da je bio sam sa sinom dok je njegova supruga bila u bioskopu kada je Mejson naručio džambo škampe, salate, pileće pita sendviče, pomfrit sa čili sirom i drugu hranu koju su, jedan za drugim, vozači Grababa dovozili u njihovu kuću u Česterfildu.
"Ovo je bilo kao nešto iz skeča 'Saturday Night Live'", rekao je Kit Stounhaus za MLive.com.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar