Marke pića oslanjaju se na oblik i dizajn pakovanja kako bi privukle potrošače, a sada računaju na novi niz tankih aluminijskih limenki koje će suptilno signalizirati potrošačima da su njihova nova pića zdravija od piva i gaziranih pića u starim, kratkim i okruglim limenkama.
"Potrošači vide tanke limenke kao sofisticiranije, zbog čega se i osećaju tako", rekao je za CNN Dvejn Stenford, urednik stručne publikacije "Beverage Digest".
Bezalkoholna pića pojavila su se u limenkama još 1938. godine, ali prva aluminijska limenka za piće korišćena je za dijetalno piće pod nazivom Slenderella 1963. godine. Zatim su usledili Pepsi i Coca-Cola.
Godine 2011. Pepsi je izdao višu verziju svoje tradicionalne limenke. Limenka je imala slogan: "Nova mršava". Bio je kritikovan kao uvredljiv, a Nacionalno udruženje za poremećaje ishrane reklo je da su nepromišljeni i neodgovorni.
Zašto ih onda sada vraćati?
Delimično zato što se tanke limenke smatraju vrhunskim i inovativnim. Sve veći broj pića namenjen je potrošačima koji vode računa o zdravlju, a tanke limenke signaliziraju tu karakteristiku.
Kompanije kopiraju uspeh tankih limenki drugih marki. Red Bull je bio jedan od prvih brendova koji su popularizovali tanke limenke, a White Claw je doživeo uspeh sa svojim tankim belim limenkama.
Ako pokušavate da smanjite konzumaciju sokova, energetskih pića ili piva, uvek proverite etikete. Iako se limenka može činiti tanjom, još je u njoj ista količina pića.
Razlog tanjih limenki nije samo optički. Ove limenke takođe pomažu kompanijama za proizvodnju pića, štedeći im novac na pakovanju i dostavi i omogućujući da više proizvoda stane na police prodavnica.
Komentari 1
Gari 021
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar