Zemičke će biti mekše, sir gnjecaviji, luk će se dodavati na pljeskavice odmah na roštlju…. A, sos u "big meku"? Pa, biće ga više, piše
CNN Business.
"Zaključili smo da male promene, poput prilagođavanja našeg procesa kako bismo dobli topliji sir koji se više topi ili podešavanje našeg roštija za bolje pečenje, donosi veliku razliku u tome da naši burgeri budu ukusniji nego ikad", izjavio je šef Čad Šafer, viši direktor za kulinarske inovacije u američkoj centrali Mekdonaldsa.
Poboljšanja se odnose na "big mek", "mekdabl", kao i klasični čizburger, dupli čizburger i hamburger.
Promene su prvo napravljene na međunarodnim tržištima, a sada počinju da se primenjuju i u američkim gradovima poput Los Anđelesa, Sijetla, Finiksa i Las Vegasa. Novi burgeri biće dostupni širom SAD početkom naredne godine, poručuju iz Mekdonaldsa.
Čuveni lanac restorana brze hrane je od 2018. počeo da koristi svežu govedinu za svoj "kvoterpaunder" (na srpskom tržištu se prodaje pod imenom "rojal burger"), a 2021. je lansirao sendvič sa hrskavom piletinom koji je naišao na dobar prijem kod mušterija.
Mekdonalds nije jedini brend koji pokušava da poboljša svoju osnovnu ponudu, podseća CNN. Njihov najveći rival Burger king najavio je prošle godine da će se fokusirati na poboljšanje "vupera" - svog najpopularnijeg burgera.
Iz Burger kinga je početkom godine saopšteno da su promene u vezi sa "vuperom" doprinele većoj prodaji u SAD u poslednjem kvartalu 2022.
Komentari 1
Ja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar