Flamanske vlasti pokrenule tehno kampanju da podstaknu mlade da jedu više krompira

Flamanski centar za marketing je u želji da podstakne mlade da jedu više krompira pokrenuo kampanju, za koju je belgijski di-džej i influenser Mihael Amani napravio tehno pesmu i video spot.
Flamanske vlasti pokrenule tehno kampanju da podstaknu mlade da jedu više krompira
Foto: Pixabay
Cilj kampanje "Krompir: pripremite se da budete iznenađeni. Omiljen u Evropi od 1536. godine" je da razbije zablude mladih o krompiru i da podstakne mlade od 18 do 34 godine da ga jedu, prenela je belgijska novinska agencija Belga.
"Receptima želimo da pokažemo da su mogućnosti za kuvanje s krompirom beskrajne. Ovaj inspirativni pristup će ove jeseni biti dopunjen atraktivnom kampanjom 'Patat tehno'", saopštio je VLAM.
U muzičkom videu, uz tehno zvuke, prikazani su načini pripremanja i raznovrsnost belgijskog krompira.
 
Belgija je jedan je od najvećih izvoznika krompira u svetu, uključujući smrznuti pomfrit. U zemlje širom sveta 2022. godine izvezeno je 3,4 milion tona smrznutih proizvoda od krompira.
 
Na početku pandemije kovida 19 belgijski proizvođači krompira su apelovali da pomfrit bude bar dva puta nedeljno na stolu zbog tadašnjeg velikog pada potrošnje tog povrća.
  • Randomir

    26.10.2023 18:19
    Krompir
    Nema ko ne voli!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Hrana i piće