Sa etikete uklonili polarnog medveda da upozore na globalno zagrevanje

Kanadski proizvođač votke uklonio je sa etikete jedne serije boca tog pića lik polarnog medveda kako bi potrošače naterao da razmisle o posledicama globalnog zagrevanja planete.
Proizvođač Polar Ice Vodka u saopštenju je objasnio da je želeo da se potrošači upitaju gde je nestao polarni medved i da ih upozori na to kako će izgledati budućnost u kojoj će se smanjivati populacija polarnih medveda s topljenjem leda na Arktiku.
 
Očekuje se da će se populacija tih životinja smanjiti za više od 30 odsto do polovine ovog veka sa smanjivanjem njihovog staništa usled topljenja arktičkog leda, pokazala je studija objavljena 2015. godine.
 
Polar Ice Vodka u kampanji se udružila sa američkom organizacijom za zaštitu polarnih medveda "Polar Bears International".
 
"Nestanak polarnog medveda sa flaše služi kao dirljivi podsetnik na gubitke s kojima smo suočeni ako ne preduzmemo akcije vezane za klimu", kazala je predsednica američke organizacije Krista Rajt.
 
 
U Kanadi živi dve trećine globalne populacije polarnih medveda, odnosno njih oko 16.000.
 
Naučnici predviđaju da će zbog klimatskih promena, odnosno porasta temperatura, porasti i nivo mora i tako se smanjivati raspoloživo kopno.
  • Branko

    25.01.2018 11:23
    A meni se cini da su ga uklonili zato sto medved simbolizuje Rusiju pa im je tesko da ga gledaju.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

Da li čovek zaista ima pet čula?

Slika sveta koji poznajemo konstruiše se u našem mozgu. Kako do toga dolazi? Putem brojnih receptora informacija koje dolaze iz naše okoline.