Fordomanija - mesec dana izuzetnih cena za Fordove modele

U okviru tradicionalne prodajne kampanje "Fordomanija", u prodajno-servisnoj mreži Forda do 5. marta nudi se ograničena količina automobila i lakih komercijalnih vozila sa cenama nižim i do 2.000 evra u dinarskoj protivvrednosti.

Fordomanija je originalan način za kupovinu Fordovih automobila: svakog dana u sedmici, osim nedeljom, na sajtu www.ford.rs će "osvanuti" četiri vozila sa sniženim cenama i isporukom mogućom odmah po okončanju finansijskih formalnosti. Potencijalni kupci će imati mogućnost da se preliminarno upoznaju sa kompletnom specifikacijom i paketom opreme vozila koja se samo tog dana nude s posebnim popustom.

Na spisku vozila za Fordomaniju nalaze se i neki u svemu izuzetni, čak ekskluzivni modeli, kao i izvestan broj lakih komercijalnih vozila. Tokom Fordomanije, koju četvrtu godinu zaredom organizuje Grand Motors, ovlašćeni uvoznik, distributer i prodavac automobila i lakih komercijalnih vozila Ford, po promotivnim cenama će biti ponuđena i dodatna oprema.

Osim Grand Motorsovih prodajno-servisnih centara u Beogradu, Subotici, Novom Sadu i Nišu, u Fordomaniji "učestvuju" i prodajno-servisni partneri Grand Motorsa u Kragujevcu, Čačku, Šapcu i Jagodini.
 

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

Da li čovek zaista ima pet čula?

Slika sveta koji poznajemo konstruiše se u našem mozgu. Kako do toga dolazi? Putem brojnih receptora informacija koje dolaze iz naše okoline.