Kupci će morati da traže da se čizburgeri ili čokoladno mleko nađu u meniju namenjenom njihovoj deci, navodi se u saopštenju i dodaje da će uklanjanje tih proizvoda iz standardnog "hepi mila" smanjiti broj naručivanja. Naručivanje gaziranih pića smanjeno je za 14 odsto u odnosu na pre četiri godine kada su ona skinuta sa menija "hepi mila", naveo je Mekdonalds.
Kako se navodi, hamburgeri i pohovani pileći komadići ostaće delovi standardnog obroka.
"Hepi mil", koji se se prodaje u Mekdonaldsu skoro 40 godina, dugo je na meti zagovornika zdrave hrane i roditelja koji su ga povezivali sa gojaznošću dece. Kompanija je u prethodnim godinama uvela niz novina u jelovnik, poput smanjivanja porcije pomfrita i uvođenja voća. Lanac restorana brze hrane skoro je zamenio sok od jabuke za drugi koji sadrži manje šećera.
Mekdonals, čije su glavne mušterije porodice sa decom, pokušava da promeni sliku u javnosti o prodaji nezdrave hrane. Kompanija nije objavila koliko zarađuje od "hepi mila" za koji kupcima naplaćuje tri dolara, ali je dodala da 30 odsto svih posetilaca čine porodice.
Promene menija u SAD stupiće na snagu u junu.
Komentari 1
Nervirach
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar