Lakost prvi put bez krokodila: Upozorava na problem ugroženih životinja

Francuski modni brend Lakost, u saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode (IUCN), zamenio je kultni logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja.
Lakost je predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put će, za 85 godina postojanja, zameniti logo brenda. Svaka od deset životinja koje su motivi na novim Lakost majicama je na rubu izumiranja. 
 
Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, severni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, anegada graund iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.
 
Raspoloživo je samo 1.775 majica, a taj broj jednak je broju preostalih životinja ovih ugroženih vrsta. 
 
Majica košta 183 dolara, a sav novac biće doniran Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

Da li čovek zaista ima pet čula?

Slika sveta koji poznajemo konstruiše se u našem mozgu. Kako do toga dolazi? Putem brojnih receptora informacija koje dolaze iz naše okoline.