Bez obzira što je ovakav vid prevoza slobodniji i jednostavniji od uključivanja u gužve i javnog prevoza, ležerna vožnja će biti ograničena u sedmicama koje su pred nama.
Potez od lokalnih biciklističkih lobista kritikovan kao "saobraćajni populizam" podrazumeva zabranu biciklistima da voze kroz najpoznatije pešačke zove od 10 do 17 časova, a kao obrazloženje navedeno je da su opasni za turiste.
Zabrana bi trebalo da stupi na snagu od 1. maja, a ograničiće pristup biciklistima oko Vjenceslavovog trga, po Starom gradu, kao i u Karlovoj ulici koja vodi do 600-godišnjeg Karlovog mosta, kao i po starom jevrejskom naselju Josefov.
Probiciklističke grupe poručuju kako će ih ovaj potez dodatno obeshrabriti i naglašavaju da je Prag već sada grad sa znatno manje biciklista nego druge evropske metropole.
Ipak, zakonodavci su neumoljivi i poručuju da nisu protiv biciklista, već da je problem nedostatak prostora i da su sličan pristup zauzeli i neki drugi gradovi poput Kopenhagena.
"U pešačkoj zoni prednost bi trebalo da imaju pešaci, a ne biciklisti. Svaki dan postoji konflikt između ove dve grupe učesnika u saobraćaju. To je srž problema", rekao je gradonačelnik Oldrih Lomecki, gradonačelnik Praga 1.
Komentari 4
/
ali zmaj jovina je zbog stolova i sirine zakrcena ljudima kao i u pragu pa se opet vozikate biciklovima po njoj
Biciklista
Kako god da je ja izbegavam tuda uopšte da pokušavam da prolazim...
gari
A što se Praga tiče, njihove ulice su prepune turista, nije mi jasno kako bi neko tuda opušteno vozio bajs.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar