Kako piše britanski Tajms, ova luksuzna modna kuća to je učinila prošle godine, a količina neželjene odeće koja je spaljena je šest puta veća nego pre pet godina. Deoničari su, navodi se, nezadovoljni ovim trendom i smatraju da je deo te odeće trebalo da bude ponuđen njima na otkup.
Uprava britanskog brenda otkrila je da odeću pale, jer žele da zaštite svoje intelektualno vlasništvo i vrednosti brenda, a ne žele ni da "njihovu odeću nose pogrešni ljudi koji su do nje došli na sivom tržištu, po preniskim cenama".
Analitičari navode da je deo problema u tome što je Barberi preskup na azijskim tržištima, a posebno na kineskom gde najjeftiniji ranac košta 950 funti (1.066 evra). Iako su iz Barberija najavili snižavanje cena u Kini za četiri odsto, pitanje je hoće li to biti dovoljno da privuče kupce.
Ovaj britanski brend poručuje da stvaranje otpada shvata vrlo ozbiljno, ali da ga je ove godine bilo neuobičajeno puno jer je njihovu liniju lepote (beauty line) kupio Koti (Coty) te da su morali da unište svu onu sa starom ambalažom.
Na pitanje zašto neprodana odeća ovog luksuznog brenda jednostavno nije donirana, naglašavaju da su 120 tona kožne odeće dali brendu Elvis end Kris (Elvis & Kresse) kako bi ih pretvorili u modne dodatke, a da će polovina profita koji oni zarade na tome otići u dobrotvorne svrhe.
I dok neki kupci smatraju da je reč o logičnom potezu, drugi misle da bi bilo pametnije da su je dali onima kojima je najpotrebnije.
"Zašto je jednostavno nisu dali siromašnima koji bi je nosili godinama? Situacija gde se ljudi smrzavaju jer ne mogu da kupe odeću, a oni tone i tone pale je jednostavno odvratna. Više nikad ništa neću kupiti kod njih", kazala je jedna Britanka.
Komentari 1
co ve ce
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar