Međutim, osim toga što uvođenjem kružnog toka broj saobračajnih nezgoda bude prepolovljen, broj povređenih učesnika smanjen je za čak 70 odsto.
Broj povređenih putnika u vozilima smanjen je za 95 odsto, pešaka za 89 odsto, ali biciklista, koji spadaju u najugroženije grupe učesnika saovraćaja, za 30 odsto.
Slično istraživanje u Nemačkoj pokazalo je kako uvođenje kružnog toka smanjuje broj udesa za 44 odsto, a u Švedskoj za 47 odsto.
Međutim, osim povećanja sigurnosti saobraćaja uvođenje kružnog toka umesto standardne raskrsnice smanjuje vreme čekanja, jer je saobraćaj protočniji, a to povoljno utiče i na životnu sredinu, jer posledično dolazi do smanjenja količine izduvnih gasova.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 6
Krompjuter
-Max 5 minuta
:D
ns
na kosini je - lepota kad je mokro i a zaledjeno
razdelno ostrvo na silu
prosirenja u dve trake - moglo je i bez kruznog toka
izmestanje vodovodnih cevi i kanalizacionih - e to je zbog zgrade - nju umuvase u tisini a iza ledja velicanja kruznog toka
kako su ga projektovali pesacima uopste nece biti ni lakse ni bezbednije
a okolo radova od raznih cudnih firmica - narocito nedeljom a kruzni tok se ni subotom ne radi puno radno vreme, ni radnim danom naravno - po nekoliko puta se raskopava uradjeno i to na istom mestu , a taman se naspe priprema za asfalt
mnogo zakulisnih radnji
Петровград
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar