Suknja se prodavala za 30 funti na američkom onlajn tržištu Red Bubble za nezavisne dizajnere. Na njoj je bila crno-bela fotografija sa nekoliko dimnjaka.
Jastuci od 34 funte su ukrašeni fotografijom šina na kojima su ljudi dovoženi u logor.
Torba od 12 funti sa slikom Aušvicove električne ograde i natpisom na nemačkom "Pažnja! Visok napon! Rizik od smrti!", takođe je bila na prodaju.
Izjava zvaničnika Memorijala Aušvic-Birkenau i Muzeja kritikovala je internet stranicu.
"Da li zaista mislite da je prodaja takvih proizvoda kao što su jastuci, mini suknje ili torbe sa slikama Aušvica - mesta ogromne ljudske tragedije u kojoj je ubijeno više od 1,1 miliona ljudi - prihvatljiva?", navodi se u izjavi.
Od 1940. do zatvaranja logora 1945. godine, više od milion Jevreja, Poljaka, Roma, Rusa i homoseksualaca ubijeno je u Aušvicu-Birkenau, kojim je upravljala nacistička Nemačka u okupiranoj Poljskoj.
Red Bubble je na Tviteru odgovorio da je to "neprihvatljivo". Onlajn prodavac je rekao da će preduzeti "trenutnu akciju" kako bi ih uklonio iz prodaje.
Ranije u toku godine, zvaničnici u Aušvicu kritikovali su turiste zbog poziranja za nepoštovanje fotografija u bivšem logoru smrti. U tvitu u martu, muzejski zvaničnici su zahtevali da se posetioci na teritoriji muzeja "ponašaju sa dužnom ozbiljnošću i poštovanjem".
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar