Stanica "Ulemiste", koju će graditi domaća firma "Esplan", biće deo "Rejl Baltika sistema", 870 kilometara dugačke železničke mreže između Poljske, Litvanije, Letonije i Estonije.
Uprkos tome što nisu poznati svi detalji vezani za gradnju, ZHA navodi da je neobičan dizajn zgrade zasnovan na tome da ljudima bude što lakše da se snađu u njoj, pošto će pod istim krovom saobraćati autobuske, tramvajske i železničke linije.
Preko sva tri vida transporta prelaziće pešački most, koji će ih povezivati i omogućavati ljudima da lako presedaju.
Još nije poznat rok za završetak radova, ali će zgrada biti "modularna", što znači da će biti građena u fazama kako bi se što manje ometao okolni deo grada. Osim toga, navodi se da će to biti građevina koja će ispunjavati sve "zelene" standarde.
"Ovo će biti istinsko multi-modalno transportno čvorište koje spaja više vidova saobraćaja", naveo je Tavi As, estonski ministar ekonomije i infrastrukture.
Biro ZHA je već dizajnirao nekoliko železničkih stanica u svetu, uključujući onu u Napulju i Oslu, koja treba da počne sa gradnjom naredne godine.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
Vidoviti Limanac
Železnički saobraćaj uterati tačno u centar. Pa ga još ubaciti u integrisan sistem javnog prevoza.
A mi?
Mi smo u prestonici izbacili stanicu u neku vkoj$%nu do koje nema gradskog prevoza, a autobusku stanicu smo lansirali na potpuno suprotan kraj od železničke.
Napredno. Apsolutno ispred svih. Da ne kažam avangardno rešenje!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar