Zašto logo marke na odeći uvek stoji na levoj strani?

Logo modne marke, odnosno brenda, nešto je što odeću koju nosite čini prepoznatljivom, a u današnje vrieme, postao je i statusni simbol.
Međutim, interesantno je da se logo brenda uvek nalazi na levoj strani odeće, a izuzetak su one velike oznake preko celog odevnog predmeta.
 
Kako objašnjavaju marketinški stručnjaci, na tom mestu je logo brenda najupečatljiviji.
 
Studije pokazuju da kada se rukujemo s nekim, prvo gledamo u njegovu levu stranu tela, jer nam desna ruka pokriva taj desni deo grudi.
 
Tokom ne tako davne prošlosti, dok još nisu postojale oznake marki, bili su vojni ordeni, značke i broševi koji su se takođe nosili na levoj strani. Tada je to imalo veze i sa stranom na kojoj se nalazi srce.
 
Kada pogledate gotovo sve portale, njihovi nazivi i logo se uvek nalaze u gornjem levom uglu, a glavni razlog je taj što ljudi u zapadnom svetu čitaju i pišu sa leva na desno.
 
Prema studiji "Nelsen Norman" grupe zaključeno je da se korisnici više sećaju marki kada se logotipi stavljaju na levu nego na desnu stranu.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

Mladić se probudio na sopstvenoj kremaciji

Rohitaš Kumar (25) oz Indije, koji je bio proglašen mrtvim, probudio se na sopstvenoj kremaciji, neposredno pre nego što je trebalo da bude spaljen, jer lekar nije uradio obdukciju.

Da li čovek zaista ima pet čula?

Slika sveta koji poznajemo konstruiše se u našem mozgu. Kako do toga dolazi? Putem brojnih receptora informacija koje dolaze iz naše okoline.