Međutim, interesantno je da se logo brenda uvek nalazi na levoj strani odeće, a izuzetak su one velike oznake preko celog odevnog predmeta.
Kako objašnjavaju marketinški stručnjaci, na tom mestu je logo brenda najupečatljiviji.
Studije pokazuju da kada se rukujemo s nekim, prvo gledamo u njegovu levu stranu tela, jer nam desna ruka pokriva taj desni deo grudi.
Tokom ne tako davne prošlosti, dok još nisu postojale oznake marki, bili su vojni ordeni, značke i broševi koji su se takođe nosili na levoj strani. Tada je to imalo veze i sa stranom na kojoj se nalazi srce.
Kada pogledate gotovo sve portale, njihovi nazivi i logo se uvek nalaze u gornjem levom uglu, a glavni razlog je taj što ljudi u zapadnom svetu čitaju i pišu sa leva na desno.
Prema studiji "Nelsen Norman" grupe zaključeno je da se korisnici više sećaju marki kada se logotipi stavljaju na levu nego na desnu stranu.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar