Kompanija se time pridružuje drugim tehnološkim firmama poput Facebook-a i Microsoft-a koje su najavile stalne politike rada od kuće kao odgovor na pandemiju koronavirusa, prenosi Bizlife.
Iz Salesforce su objavili da je "radni dan od 9 do 17 h mrtav" i da će zaposlenima omogućiti da odaberu jednu od tri kategorije koje određuju koliko često će biti u kancelariji. Salesforce će takođe dati zaposlenima više slobode da biraju kako će izgledati njihov dnevni raspored.
"U našem uključenom i uvek povezanom svetu više nema smisla očekivati od zaposlenih da rade osmočasovnu smenu i uspešno rade svoj posao", dodaju predstavnici kompanije.
Ističu da mnogi moraju da decu vode u školu, brinu o bolesnim čalanovima porodice, te da su to sve razlozi zbog kojih zaposlene ne bi trebalo svaki dan prijavljivati da rade u strogoj osmočasovnoj smeni.
Takođe ukazuju na to kako će uklanjanje strogih zahteva u kancelariji omogućiti Salesforce-u nova zapošljavanja izvan skupih urbanih centara poput San Franciska i Njujorka. U postu na blogu definišu tri različite kategorije rada: fleksibilno, potpuno udaljeno i bazirano u kancelariji.
U kancelariju bi se dolazilo jednom ili tri puta nedeljno i obično samo zbog timske saradnje, sastanaka i prezentacija, preciziraju. Zaposleni u kancelariji biće "najmanje brojna populacija naše radne snage", i odnosiće se samo na zaposlene koji bi zbog prirode posla trebalo da budu u kancelariji četiri do pet dana nedeljno, dodaju iz kompanije.
"Naša je odgovornost kao poslodavaca da osnažimo naše ljude da završe posao tokom rasporeda koji najbolje odgovara njima i njihovim timovima, i zato bismo da pružimo fleksibilne opcije koje će im pomoći da budu još produktivniji", napisali su na blogu predstavnici kompanije Salesforce.
Komentari 5
osa
Grunf
Bolje je biti bogat i zdrav, jer ako si siromašan džaba ti što si bolestan.
Nemanja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar