Ta kompanija, vlasnica marki "Dove" i "Simple", i preparata za negu kose "TreSemme" i TIGI, rekla je da će reč "normalno" biti uklonjena s pakovanja najmanje 200 proizvoda u roku od godinu dana.
Takođe je najavila da će povećati broj reklama s fotografijama ljudi iz raznorodnih društvenih grupa i da neće "digitalno menjati oblik tela, veličinu, proporcije ili boju kože osobe u reklamama svojih proizvoda".
Mnogi proizvodi za negu kože i kose koriste fraze "za normalnu kožu" ili "za normalnu kosu", a "Unilever" kaže da njegovo svetsko istraživanje ukazuje da upotreba reči "normalno" kao opis "čini da se većina ljudi oseća isključeno".
Sani Džain koja vodi "Unileverovu" diviziju za lepotu i ličnu negu, rekla je da kompanija želi da se uhvati ukoštac sa "štetnim normama i stereotipima" i da oblikuje "daleko inkluzivniju definiciju lepote".
"Znamo da uklanjanjem reči 'normalno' s naših proizvoda i ambalaže problem neće biti rešen sam od sebe, ali to je važan korak napred", rekla je ona.
Ta kompanija je prošle godine u Indiji naziv svoje marke za posvetljavanje kože koji je bio "Fair and Lovely" promenila u "Glow an Lovely" pošto je bilo ljutitih komentara da "Unilever" podržava negativne stereotipe o tamnoputim ljudima.
Komentari 2
Новосађанин
Petar
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar