Reč "normalno" uklanjaju sa kozmetičkih proizvoda

Multinacionalna kompanija koja proizvodi robu široke potrošnje, "Unilever", najavila je da više neće koristiti reč "normalno" za reklamiranje i na pakovanju svojih proizvoda za lepotu i negu i, kao deo svoje "politike inkluzivnosti", zabraniće prekomerno naknadno doterivanje fotografija modela.
Reč "normalno" uklanjaju sa kozmetičkih proizvoda
Foto: Pixabay
Ta kompanija, vlasnica marki "Dove" i "Simple", i preparata za negu kose "TreSemme" i TIGI, rekla je da će reč "normalno" biti uklonjena s pakovanja najmanje 200 proizvoda u roku od godinu dana.
 
Takođe je najavila da će povećati broj reklama s fotografijama ljudi iz raznorodnih društvenih grupa i da neće "digitalno menjati oblik tela, veličinu, proporcije ili boju kože osobe u reklamama svojih proizvoda".
 
Mnogi proizvodi za negu kože i kose koriste fraze "za normalnu kožu" ili "za normalnu kosu", a "Unilever" kaže da njegovo svetsko istraživanje ukazuje da upotreba reči "normalno" kao opis "čini da se većina ljudi oseća isključeno".
 
Sani Džain koja vodi "Unileverovu" diviziju za lepotu i ličnu negu, rekla je da kompanija želi da se uhvati ukoštac sa "štetnim normama i stereotipima" i da oblikuje "daleko inkluzivniju definiciju lepote".
 
"Znamo da uklanjanjem reči 'normalno' s naših proizvoda i ambalaže problem neće biti rešen sam od sebe, ali to je važan korak napred", rekla je ona.
 
Ta kompanija je prošle godine u Indiji naziv svoje marke za posvetljavanje kože koji je bio "Fair and Lovely" promenila u "Glow an Lovely" pošto je bilo ljutitih komentara da "Unilever" podržava negativne stereotipe o tamnoputim ljudima.
  • Новосађанин

    10.03.2021 10:38
    Значи сада се обесмишљава појам нормалног? Није да нешто жалим, али отераћете потенцијалне купце од ваших производа. У ствари, тако вам и треба.
  • Petar

    10.03.2021 10:11
    Mišić
    Zbog kompleksaša i preosetljivih postaće nenormalno biti normalan. Već je postalo.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

Mladić se probudio na sopstvenoj kremaciji

Rohitaš Kumar (25) oz Indije, koji je bio proglašen mrtvim, probudio se na sopstvenoj kremaciji, neposredno pre nego što je trebalo da bude spaljen, jer lekar nije uradio obdukciju.

Da li čovek zaista ima pet čula?

Slika sveta koji poznajemo konstruiše se u našem mozgu. Kako do toga dolazi? Putem brojnih receptora informacija koje dolaze iz naše okoline.