U Srbiji je ukupno vreme koje korisnici provode na Viberu poraslo za 60 odsto, a udvostručio se i broj Viber zajednica, saopštila je kompanija Rakuten Viber.
Rakuten Viber je u Srbiji zabeležio i porast u korišćenju funkcija za grupnu upotrebu i to 55 odsto više poslatih poruka unutar grupa u odnosu na prethodnu godinu, dvostruko više pregleda sadržaja u zajednicama i skoro 30 odsto više grupnih video poziva iz meseca u mesec.
Kako se navodi u saopštenju, u uslovima pandemije, brojni brendovi i kompanije su se okrenuli čet bot rešenjima u aplikacijama za razmenu poruka, kako bi kvalitetenije komunicirali sa korisnicima i klijentima, a u Srbiji je broj čet botova porastao 2,2 puta u tom periodu.
Komentari 1
Nije
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar