Norveška grupa započela je štrajk glađu pre nego što je izvršni direktor Tesle, Ilon Mask, stigao u Oslo na energetsku konferenciju. Vlasnici Tesli zatražili su pomoć nakon što su obelodanili niz kvarova na svojim vozilima koji nisu ispravno otklonjeni.
Neki vlasnici navode da su imali lošu korisničku uslugu, a drugi tvrde da nikad nisu dobili povratni poziv iz kontakt centra.
Mnoge pritužbe vlasnika nisu baš nove. Neki uočeni problemi uključuju loš kvalitet boje, rđu, ručke na vratima zaglavljene na hladnoći i požutele ekrane multimedijalnog sistema.
Problemi sa osvetljenjem automobila, deformisana sedišta, nakupljanje vode u prtljažniku i smanjena snaga takođe su među pritužbama.
Osim na kvarove na automobilima, protest se odnosio i na korisničku službu kompanije. Vlasnici kažu da ih drže na čekanju predugo – pre nego što im odgovore na poziv, a povratnih poziva uglavnom nema.
Norveški vlasnici verovali su da će sve biti rešeno ako na probleme skrenu pažnju Ilonu Masku. Zato su svojim vozilima ispisali poruku HELP koja se vidi iz ptičje perspektive.
Epilog: dvadeset vlasnika Tesli prekinulo je štrajk glađu nakon manje od 24 sata. Razlog: bili su gladni.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar