Incident se dogodio u centralnoj Pensilvaniji kada je nešto što se našlo na putu udarilo u donji deo Modela S. Nakon toga se pojavio dim, a vozač je zaustavio automobil i zajedno s još dva putnika napustio vozilo.
Automobil se nakon toga zapalio, a kada su stigla dva vatrogasna vozila, iskoristila su 15.141 litar vode. Međutim, to nije bilo dovoljno za gašenje požara pa su u pomoć pritekle još tri vatrogasne jedinice. Požar je na kraju ugašen, a vatrogasci su ukupno potrošili 45.425 litara vode. Poređenja radi, za gašenje požara na standardnom automobilu uglavnom je potrebno manje od 2.000 litara.
"Zbog litijum-jonske baterije je bilo potrebno više vode, požar je izbijao nekoliko puta. Ekipe su radile gotovo dva sata i kontinuirano su sipale vodu po vozilu. Baterija je držala visoku temperaturu", saopštili su vatrogasci.
Teslini automobili nisu jedini električni koji zahtevaju dodatni napor vatrogasaca ukoliko se zapale, a razlog su njihove litijum-jonske baterije.
Ipak, električni automobili učestvuju u manje incidenata povezanih s požarima u odnosu na hibride i vozila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem.
Komentari 17
Сеновић
Bananamen
peki2
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar