Posebno su skupi GVX i kabrio, ali sasvim solidno prolazi i običan "jugo", koji se vizuelno ne razlikuje bitno od onih koji su dominirali našim putevima devedesetih. Poslednji primer dolazi sa aukcijske platforme Bring-A-Trailer.
U pitanju je sasvim običan "Yugo GVL" iz 1988. godine, koji je sa manje od 108.000 km sasvim običan automobil. Sudeći po fotografijama, u pitanju je primerno održavan automobil. Do 2021. bio je kod prvog vlasnika, koji je prema svemu sudeći spasao 1,1-litarski motor sa 55 KS.
Ali ovaj primerak je prodat po ceni od 9.001 dolar, što je potvrdilo da 12.100 dolara za kabriolet verziju nije bila samo slučajnost ili ishitreni potez nekog jugonostalgičara.
Amerikanci, izgleda, prepoznaju određene kvalitete Zastavinog proizvoda. Sve više ljudi navodi loše održavanje kao glavni uzrok lošeg imidža "juga" u Americi.
Tako u komentarima ove aukcije, jedan komentator navodi da je imao "rent-a-car" kod Jugasa, koji je iznajmljivao za samo 10 dolara na dan i pritom zarađivao pristojno. Kaže da je bilo potrebno samo redovno servisirati automobil i menjati zupčasti kaiš na vreme. Jedan primerak i danas vozi i hvali njegovu nisku potrošnju goriva.
Komentari 11
Goofle
Ono kada Srbin neće da čuje istinu, nego ispadne da su Miloš Obrenović, vila Ravijojla i Kosovka devojka pravili automobile još od pre ameba.
Рајка
Google
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar