Borba za kupce u vreme smanjene potrošnje: Udružili se luksuzni brendovi

Kompanije luksuznih brendova Tapestri i Kapri, koje obuhvataju između ostalog brendove Majkl Kors, Versaće i Džimi Ču, dogovorili su saradnju vrednu 8,5 milijardi dolara.
Borba za kupce u vreme smanjene potrošnje: Udružili se luksuzni brendovi
Foto: Pixabay

Time stvaraju američki brend koji će moći da parira evropskim rivalima luksuzne robe, piše danas Rojters.

Luksuzne kompanije u Sjedinjenim Državama stalno zaostaju za svojim evropskim kolegama, poput LVPA koji u svom portfoliju poseduje 75 brendova, uključujući američku juvelirnicu Tifani i modne marke Luj Viton i Dior.

Dogovor će pod jedan krov dovesti Tapestrijeve pristupačnije luksuzne brendove Kejt Spejd, Stjuart Vajcman, sa Korsom, kompanijama Džimi Ču i Versaće.
 
Akcije Kaprija su porasle na 54,50 dolara na početku trgovanja u četvrtak, dok je Tapestri oslabio osam odsto, pošto su investitori reagovali na osam milijardi dolara zajma za dogovor.
 
Rojters navodi da je akvizicija "bedem" protiv nadolazećeg usporavanja potražnje za luksuznom robom u SAD, jer inflacija tera kupce da smanjuju potrošnju.
 
Sporazum će pomoći Kapriju da oživi svoj brend Majkl Kors pod boljim upravljanjem u Tapistriju, posle slabe prodaje u proteklih nekoliko kvartala, navode analitičari.
 
U 2017. godini Tapistri, tada poznat kao Coach, kupio je proizvođača torbica Kejt Spejd za 2,4 milijarde dolara, a iste godine Kapri, ranije poznat kao Majkl Kors, kupio je britanskog porizvođača obuće Džimija Čua za 1,2 milijarde dolara.
 
Godinu dana kasnije, Kapri je kupio Versaće za 2,2 milijarde dolara.

Posao bi trebalo da bude okončan 2024. godine, a transakcija će doneti uštede koje premašuju 200 miliona dolara u roku od tri godine od okončanja posla, saopštile su kompanije.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

Da li čovek zaista ima pet čula?

Slika sveta koji poznajemo konstruiše se u našem mozgu. Kako do toga dolazi? Putem brojnih receptora informacija koje dolaze iz naše okoline.