Reč je o tome da vozači automobila Tesla stavljaju mokar peškir na ručku punjača s namerom da je ohlade, kako bi se automobil brže punio tokom toplih dana kada bi snaga punjenja mogla da bude ograničena.
Jedan vlasnik modela S tvrdi da se automobil punio brzinom od 60 kW, a kada je oko ručke punjača stavio vlažan peškir, brzina punjenja se povećala na 95 kW.
Takođe, naveden je i primer u kom je brzina punjenja pala sa 147 na 58 kW, da bi se pomoću mokrog peškira povećala na 119 kW.
Mešanje vode i struje ovde nije u fokusu jer su punjači Tesle i portovi automobila dizajnirani da budu otporni na kišu, ali problem ipak postoji.
"Stavljanje mokre tkanine na ručku punjača ne povećava brzinu punjenja, nego ometa praćenje temperature i stvara rizik od pregrevanja i štete. Molimo vas, nemojte to da radite kako bi naši sistemi mogli da funkcionišu na ispravan način, te kako bi mogli da otkriju pravi problem s punjenjem", saopštili su iz Tesle.
"Inside EVs" navodi da trik s mokrim peškirom radi samo na starijim V2 superčardžer punjačima, jer novi već imaju hlađenu ručku. Izuzetak je sajbertrak, čiji 800-voltni sistem funkcioniše kao par 400-voltnih baterija te može da zagreje čak i hlađene ručke V3 superčardžer punjača.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 3
Peđa
Sve statistike govore da se električni automobili zapravo ređe pale od benzinskih. Najveća verovatnoća je da će se zapaliti plug - in hibrid.
Druga je stvar što je požar na električnom vozilu najteže ugasiti.
Neko
Zamenik zamenika
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar