Električni automobili u Seulu ne smeju da se pune više od 80 odsto

Seul će za električna vozila dopustiti samo do 80 odsto napunjenosti (SoC) na javnim brzim punjačima kako bi se ograničilo vreme koje provode priključena i time zapravo blokiraju punjač.
Električni automobili u Seulu ne smeju da se pune više od 80 odsto
Foto: Pixabay
Ova mera će se sprovesti do kraja godine, a prema lokalnim medijima, biće primenjena na ukupno 400 ultrabrzih punjača od 100 kilovata u državnom vlasništvu.
 
Lokalna vlada nije prva koja je došla na ovu ideju. Pre samo nekoliko nedelja VW podružnica Electrify America započela je pilot-projekat na deset lokacija u SAD-u.
Tamo električna vozila mogu da pune svoje baterije samo do 85 odsto SoC-a. Kao što je već spomenuto, cilj je smanjiti saobraćajne gužve i brže osloboditi punjače za druga električna vozila. 
Za poslednjih 20 ili nešto više odsto brzina punjenja se smanjuje kako bi se izbeglo da se baterija previše napuni zbog trajnosti i sigurnosnih razloga.
 
Ova odluka dolazi nakon što je Seul potpisao memorandum o razumevanju (MOU) s LG Electronicsom, prema kom će potonji instalirati više od 50 javnih brzih punjača u glavnom gradu Južne Koreje do 2026. Takođe će instalirati "spore" punjače iako nije spomenuto koliko će ih biti.
  • Steva

    09.08.2024 15:14

    Zemlja čudesa
    08.08.2024 • 10:10
    Velika električna prevara
    Nakon spektakularnih najava, lagano izlaze na videlo i one druge stvari, malo problematičnije - trajnost (preskupe) baterije, zapaljivost i teško gašenje požara, nedostupnost punjača, nedovoljna količina energije za masovnu potrošnju...

    A,pored gore nabrojanih postoji još jedan problem kod električnih vozila,a to je osetljivost na niske temperature. Naime svaka baterija pa i najnovija prilikom duže izloženosti niskim temperaturama gubi oko 1/3 svog ukupnog kapaciteta.
  • Steva

    09.08.2024 15:12

    Zemlja čudesa
    08.08.2024 • 10:10
    Velika električna prevara
    Nakon spektakularnih najava, lagano izlaze na videlo i one druge stvari, malo problematičnije - trajnost (preskupe) baterije, zapaljivost i teško gašenje požara, nedostupnost punjača, nedovoljna količina energije za masovnu potrošnju...

    A,pored gore nabrojanih postoji još jedan problem kod električnih vozila,a to je osetljivost na niske temperature. Naime svak baterija pa i najnovija prilikom duže izloženosti niskim temperaturama gubi oko 1/3 svog ukupnog kapaciteta.
  • nema kopanja

    08.08.2024 19:57
    Pogotovo u SF filmovima gde imaju takva vozila i šofere na monitorima,uvek je tamo neki narod koji nema od čega da živi.
    Pojedinci,glavni junaci, se kao nesto razbude i shvate da im nije lep takav život.

    Hoćemo li i mi da radimo u rudniku i da cekamo da se glavni glumac probudi i nesto shvati?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

Da li čovek zaista ima pet čula?

Slika sveta koji poznajemo konstruiše se u našem mozgu. Kako do toga dolazi? Putem brojnih receptora informacija koje dolaze iz naše okoline.