Prema istraživanju konsultantske firme EY, Indijci su dnevno provodili pet sati pred ekranom mobilnog telefona, od čega je 70 odsto vremena bilo posvećeno društvenim mrežama, ili igranju igara i gledanju video-klipova, prenela je agencija Bloomberg.
Zahvaljujući tome, digitalni kanali su u 2024. godini postali najveći segment indijske medijske industrije vredan 2,5 triliona rupija (29,1 milijardi dolara), prvi put prestigavši televiziju.
Više vremena na mobilnim telefonima provode samo stanovnici Indonezije i Brazila, dok je Indija na trećem mestu.
Zbog toga je indijsko tržište primamljivo za firme od Mete do Amazona, a tajkuni poput Ilona Maska i Mukeša Ambanija se nadmeću za njega, navodi Bloomberg.
Gotovo 40 odsto indijske populacije, ili 562 miliona ljudi, sada koristi smartfone, a u 2024. godini broj korisnika 5G mreže se više nego udvostručio, dostigavši cifru od 270 miliona ljudi.
Kako se navodi u studiji, tradicionalni mediji poput televizije, radija i štampe, zabeležili su u prošloj godini pad prihoda i udela na tržištu.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar