Američki naučnici su otkrili da su delovi mozga odgovorni za učenje, govor i emocionalni razvoj po pravilu složeniji kod ljudi čiji su roditelji imali viši stepen obrazovanja ili su radili intelektualne, a ne ručne poslove, prenosi britanski Independent.
Podaci dobijeni skeniranjem mozga stotina mladih ljudi pokazuju da su takve posledice stabilne u periodu detinjstva i adolescencije, saopštio je Nacionalni institut mentalnog zdravlja.
Na rani razvoj mozga utiču iskustva deteta i okruženje u kojem živi, a oba ta faktora znatno variraju zavisno od socioekonomskog statusa, rekla je vođa istraživanja Kesidi Mekdermot. "Socioekonomski status može da utiče na proces saznavanja, menjanjem strukturalnog razvoja mozga, naročito u delovima povezanim s govorom i učenjem", rekla je Mekdermotova.
Za potrebe studije, objavljene u časopisu Journal of neuroscience, istraživači su uradili 1.243 skeniranja mozga na više od 620 osoba između pet i 25 godina.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar