Poznati lanac restorana brze hrane morao je da se prilagodi problemu niskog nataliteta u toj zemlji i činjenici da sve više ljudi ima kućne ljubimce, objavio je "Fortune". KFC-ovom franšizom u Kini upravlja "Yum China". Kompanija je objavila da mora da se prilagodi kineskoj demografiji.
"Sve više mladih ima kućne ljubimce. U prošlosti smo imale igračke za odrasle i za decu. Sada imamo igračke za mačke i pse", rekao je Džoi Vat, izvršni direktor "Yum China", u intervjuu za Fortune.
Generacija Z i milenijalci daju prednost ličnoj udobnosti i dobrobiti, pa se više se ne pridržavaju toliko društvenih normi koje zahtevaju da se venčaju i imaju decu.
Broj domaćinstava s dve plate bez dece u zemlji raste, a mnoge porodice odlučuju se za kućne ljubimce. Prema Kineskom udruženju industrije kućnih ljubimaca, od 2015. do 2020. tržište kućnih ljubimaca poraslo je četiri puta na 46 milijardi dolara, a očekuje se da će 2023. dostići 70 milijardi dolara.
Vlasti pokušavaju da podstaknu porodice da imaju decu i ukidaju stroge kontrole veličine domaćinstava. Ipak, obične kineske porodice žale se na lošu ravnotežu između poslovnog i privatnog života i na loš pristup dečijoj nezi.
Kina je ranije ove godine izvestila o svom prvom padu stanovništva od 1961.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar