Kada je reč o aplikacijama, ispostavilo se da deca najviše koriste Youtube sa čak 28 odsto ukupnog vremena provedenog za ekranom, saopštila je kompanija.
Kako se navodi, slede Tiktok sa 14,7 odsto i WhatsApp i 14,6 odsto, dok se Instagram našao na četvrtom mestu sa devet odsto udela.
Pomenuta kompanija napominje da je to iustraživanje uradila kako bi pomogla roditeljima da bolje upoznaju navike svojih mališana dok su na internetu i ponudila im digitalna rešenja koja im omogućuju da decu zaštite od potencijalnih negativnih iskustava.
Najnovija analiza temelji se na anonimnim podacima, pretraživačkim upitima, najpopularnijim Android i Windows aplikacijama, koje su dobrovoljno dostavili korisnici alata Kaspersky Safe Kids.
Ove godine analizirani su podaci za mobilne (Android) i desktop platforme (Windows).
Kada je reč o blogerima, čiji je sadržaj uglavnom posvećen gejmingu, dominiraju pretrage na Youtube platformi, a ova kategorija se uglavnom sastoji od strimera i onih koji rade recenzije.
Najpopularniji gejming influenseri u svetu su SSundee, Aphmau, KreekCraft.
Na Youtube platformi u prethodnoj godini deca su najviše pretraživala mim "Gegagedigedagedago", koji je bio veoma popularan, posebno među najmlađom populacijom.
Najtraženiji muzički žanrovi među decom bili su Phonk i Nightcore, a najopopularnije zvezde Olivija Rodrigo i Tejlor Svift.
Među filmovima izdvaja se treći nastavak serije Rokdog, koji prati dalje avanture Bodija, tibetanskog mastifa, a posebno iščekivan bio je Kung Fu Panda 4, objavljen u martu 2024. godine.
Najpopularnije igrice i dalje su Fortnite, Minecraft, Brawl Stars, Roblox, Genshin Impact...
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar