Dani Beograda, u okviru ovogodišnjeg "Expo Milano 2015”, na kojem naš glavni grad predstavlja svoje turističke potencijale, traju do 11. jula u paviljonu Republike Srbije, saopštila je danas Gradska uprava.
Svetska izložba u Milanu ove godine ima centralnu temu "Nahranimo planetu, Energija života", navodi se u saopštenju u kom se dodaje da će u periodu od šest meseci grad Milano i ta izložba ugostiti više od 140 zemalja.
Te zemlje će imati priliku da pokažu najbolja tehnološka rešenja koja direktno doprinose i garantuju zdrav život, sigurnost i rešenje problema odnosa siromaštva i preteranog konzumiranja vodeći računa o uspostavljanju ravnoteže prirodnih resursa planete Zemlje.
"Svetska izložba pruža mogućnost da se na njoj prezentuju i predstavnici turističko-ugostiteljske privrede, proizvođači drvne industrije, industrije nameštaja, tekstilne industrije (kože i obuće), IT industrije sa fokusom na inovativna i softverska rešenja iz oblasti poloprivrede, kao i stari zanati", rekla je za Beoinfo gradska sekretarka za privredu Tijana Maljković, a navodi se u saopštenju.
Tokom Dana Beograda, u okviru prezentacije Turističke organizacije Beograda, posetioci imaju priliku da se upoznaju sa celokupnom turističkom ponudom glavnog grada i da degustiraju tradicionalne srpske specijalitete koje su pripremali kuvari restorana "Lorenco" i "Kakalamba", čija kuhinja predstavlja spoj dve tradicije, italijanske i srpske.
U saopštenju se navodi da su kuvari restorana su za tu priliku, na Biomediteranskom trgu, pripremali tradicionalna srpska jela, a posetioci su mogli da probaju i autentična nacionalna i srpska vina. Tokom degustacije specijaliteta, predstavljena je i starogradska i izvorna srpska muzika, u izvođenju Filipa Mijailovića, poznatog srpskog harmonikaša, a kompletan program na trgu ispratio je konzul ambasade u Milanu Nebojša Vušurović.
"Video i audio prezentacije održavaju se dva puta dnevno na engleskom i italijanskom jeziku, a obezbeđen je i štampani materijal koji promoviše kulturu, istoriju, sport, gastronomiju, kreativnu industriju i potencijal za investitore", istakla je Maljković.
U saopštenju se dodaje da u narednih dana slede događaji koji promovišu noćni život u Beogradu, kao beogradski brend.
Posetioci će moći da osete deo atmosfere Beograda, koja se razlikuje od one u drugim evropskim gradovima i da uživaju u degustaciji koktela koji će pripremati predstavnici barova "Tranzit" i "Teraša lounge".
Posetioci takođe mogu konzumirati proizvode "Rakija bara", koji ima specifičan i autentičan koncept da tradicionalno srpsko piće promoviše na savremen način, rekla je Maljković. Ona je navela da posetioci mogu probati i specijalitete restorana "Tikas", kojim rukovodi Petar Gajić, potpredsednik kulinarske asocijacije i osnivač Kulinarske federacije Srbije.
"Svetska izložba u Milanu značajna je za privredu naše zemlje, jer omogućava adekvatnu promociju prirodnih i privrednih resursa, kao i potencijale za rast i razvoj privrede i poljoprivrede čime se otvaraju veće mogućnosti za plasman domaćih turističkih proizvoda na međunarodno turističko tržište, ocenila je Maljkovićeva.
Zvanična tema nastupa Srbije na Svetskoj izložbi glasi "Okusi hranu. Oseti život", navodi se u saopštenju u kom se dodaje da nastup Srbije treba da na adekvatan način predstavi prirodne i privredne resurse i potencijale za rast i razvoj, sa naglaskom na poljoprivredu i prehrambenu industriju, a naročito organsku proizvodnju.
Svetska izložba u Milanu ove godine ima centralnom temu "Nahranimo planetu, Energija života", navodi se u saopštenju u kom se dodaje da će u periodu od šest meseci grad Milano i ta izložba ugostiti više od 140 zemalja.
Te zemlje će imati priliku da pokažu najbolja tehnološka rešenja koja direktno doprinose i garantuju zdrav život, sigurnost i rešenje problema odnosa siromaštva i preteranog konzumiranja vodeći računa o uspostavljanju ravnoteže prirodnih resursa planete Zemlje.
"Svetska izložba pruža mogućnost da se na njoj prezentuju i predstavnici turističko-ugostiteljske privrede, proizvođači drvne industrije, industrije nameštaja, tekstilne industrije (kože i obuće), IT industrije sa fokusom na inovativna i softverska rešenja iz oblasti poloprivrede, kao i stari zanati", rekla je za Beoinfo gradska sekretarka za privredu Tijana Maljković, a navodi se u saopštenju.
Tokom Dana Beograda, u okviru prezentacije Turističke organizacije Beograda, posetioci imaju priliku da se upoznaju sa celokupnom turističkom ponudom glavnog grada i da degustiraju tradicionalne srpske specijalitete koje su pripremali kuvari restorana "Lorenco" i "Kakalamba", čija kuhinja predstavlja spoj dve tradicije, italijanske i srpske.
U saopštenju se navodi da su kuvari restorana su za tu priliku, na Biomediteranskom trgu, pripremali tradicionalna srpska jela, a posetioci su mogli da probaju i autentična nacionalna i srpska vina.
Tokom degustacije specijaliteta, predstavljena je i starogradska i izvorna srpska muzika, u izvođenju Filipa Mijailovića, poznatog srpskog harmonikaša, a kompletan program na trgu ispratio je konzul ambasade u Milanu Nebojša Vušurović.
"Video i audio prezentacije održavaju se dva puta dnevno na engleskom i italijanskom jeziku, a obezbeđen je i štampani materijal koji promoviše kulturu, istoriju, sport, gastronomiju, kreativnu industriju i potencijal za investitore", istakla je Maljković. U saopštenju se dodaje da u narednih dana slede događaji koji promovišu noćni život u Beogradu, kao beogradski brend.
Posetioci će moći da osete deo atmosfere Beograda, koja se razlikuje od one u drugim evropskim gradovima i da uživaju u degustaciji koktela koji će pripremati predstavnici barova "Tranzit" i "Teraša lounge". Posetioci takođe mogu konzumirati proizvode "Rakija bara", koji ima specifičan i autentičan koncept da tradicionalno srpsko piće promoviše na savremen način, rekla je Maljković.
Ona je navela da posetioci mogu probati i specijalitete restorana "Tikas", kojim rukovodi Petar Gajić, potpredsednik kulinarske asocijacije i osnivač Kulinarske federacije Srbije.
"Svetska izložba u Milanu značajna je za privredu naše zemlje, jer omogućava adekvatnu promociju prirodnih i privrednih resursa, kao i potencijale za rast i razvoj privrede i poljoprivrede čime se otvaraju veće mogućnosti za plasman domaćih turističkih proizvoda na međunarodno turističko tržište, ocenila je Maljkovićeva.
Zvanična tema nastupa Srbije na Svetskoj izložbi glasi "Okusi hranu. Oseti život", navodi se u saopštenju u kom se dodaje da nastup Srbije treba da na adekvatan način predstavi prirodne i privredne resurse i potencijale za rast i razvoj, sa naglaskom na poljoprivredu i prehrambenu industriju, a naročito organsku proizvodnju.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar