Putnici zadovoljni JAT-om
Putnici "Jat ervejza", prema rezultatima istraživanja "Ipsos stratedžik marketinga", pokazali su u nedavno sprovedenoj anketi da su zadovoljni uslugom nacionalnog avioprevoznika i, na skali od 1 do 5, ocenili je prosečnom ocenom 4.
Više od 76 odsto anketiranih putnika odgovorilo je potvrdno na pitanje da li bi "Jat ervejz" preporučili svojim kolegama, prijateljima, rođacima… Anketiranje je polovinom septembra realizovano u avionima "Jat ervejza" na 27 letova, a ukupno je 2260 putnika popunilo upitnik.
Kompanija "Jat ervejz" organizovala je ovo istraživanje kako bi ispitala zadovoljstvo svojih putnika, njihove stavove i potrebe, sa ciljem da se na osnovu dobijenih rezultata nastavi dalje unapređenje celokupne usluge. Putnici su ocenama od 1 do 5 ocenjivali deset elemenata usluge "Jat ervejza", piše "Blic".
Rezultati pokazuju da je najviše pozitivnih ocena dobila usluga "efikasnost službe prihvata putnika" (check in); čak 75 odsto anketiranih putnika ocenilo je ovu uslugu ocenama 4 i 5. Potom se izdvajaju usluge "rezervacija i prodaja karata" sa 70 odsto pozitivnih odgovora i čistoća u avionu (ukupno 62 odsto pozitivnih odgovora. Nešto manje zadovoljstva je uočeno kada su u pitanju duty free asortiman (33 odsto) i izbor i kvalitet štampe (36 odsto putnika).
Komentari 2
ns
sneza
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar