Avionom godišnje putuje više od tri milijarde ljudi, a kada je u pitanju smrt putnika tokom leta aviokompanije imaju različite protokole koji zavise od okolnosti pod kojima je smrt nastupila. Većina aviokompanija je prilično neodređena kada je reč o detaljima tih protokola.
Portparol American Airlinesa rekao je kako kompanije ima posebne procedure kada je u pitanju pružanje medicinskih usluga putnicima tokom leta, te da samo ovlašćeni medicinski radnik može da proglasi smrt.
Slične izjave dali su i portparoli JetBluea i Souhwest Airlinesa.
Zanimljiv je drugi deo ove izjave, jer s obzirom na to da se u avionu retko kad nalazi ovlašćeni medicinski radnik, često nema ko da proglasi smrt. Većina osoba koje umru u avionu, zvanično budu proglašene mrtvim tek kada avion sleti.
Ako putnik umre tokom leta stjuardese će proveriti vitalne znakove života. Nakon što se uvere da putnik ne daje znakove života, u većini slučajeva telo premeštaju na prazan red sedišta, vežu pojasom i pokrivaju.
Međutim, ako u avionu nema slobodnih mesta mrtvi putnik, vezan i prekriven, ostaje na svom mestu.
Singapore Airlines je imao jedan Airbus koji je imao posebno mesto u avionu na kojem su se čuvala tela putnika koji eventualno umru tokom leta, ali je taj avion nedavno povučen iz upotrebe.
Ukoliko ste se zapitali zašto telo mrtvog putnika jednostavno ne stave u toalet aviona, za to postoji više razloga kao što su povreda ljudskog dostojanstva, nemogućnost da se telo osigura prilikom sletanja, ali i zbog toga što u slučaju da telo zablokira vrata toaleta morali bi da rastave ceo avion kako bi došli do njega.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar