Srbija ima loše hotele

Od 249 hotela koji su registrovani u Srbiji, čak 70 odsto ima samo dve i tri zvezdice, oko 17 odsto je sa četiri zvezdice, a samo osam ima pet zvezdica.

Od 249 hotela koji su registrovani u Srbiji, čak 70 odsto ima samo dve i tri zvezdice, oko 17 odsto je sa četiri zvezdice, a samo osam ima pet zvezdica.

Od 249 hotela koji su registrovani u Srbiji, čak 70 odsto ima samo dve i tri zvezdice, oko 17 odsto je sa četiri zvezdice, dok samo osam hotela ima pet zvezdica, rečeno je danas na otvaranju Međunarodnog foruma menadžera hotela i hotelskih domaćinstava u Privrednoj komori Srbije.

Državni sekretar za turizam u ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja Goran Petković izjavio je na otvaranju Foruma, koji traje do sutra i okuplja domaće i strane privrednike iz oblasti hotelijerstva, da se kvalitet usluga podiže na viši nivo otvaranjem novih hotela. On je istakao da su u Srbiji u poslednje tri godine otvorena 54 nova hotela, koji u proseku imaju tri, četiri, ili pet zvezdica i da svi oni unose elemente novih tehnologija.

"Uvode i ekološki odmerene tehnologije koje omogućavaju uštede energije za grejanje, za osvetljavanje, prečišćavanje otpadnih voda i ulja iz kuhinje, što je posebno važno", naglasio je Petković. On je dodao da se kod nas razvijaju okolne servisne službe koje prihvataju ulje iz friteza i recikliraju ga, umesto da se, kao što je do sada rađeno, ono izliva u prirodu i pravi nepopravljive štete po okolinu, uveravajući da i stari hoteli imaju veliku šansu da bez velikih ulaganja prate korak sa savremenim tehnologijama i unaprede poslovanje.

Potpredsednik PKS Stojan Jevtić kazao je da Srbija mora poboljšati smeštajnu ponudu, izgraditi neophodnu turističku infrastrukturu i objekte po standardima savremenog tržišta, što bi poboljšalo domaći turistički promet. On je istakao da Srbija, sa 249 hotela koji pretežno imaju dve ili tri zvezdice, ima nezadovoljavajuću smeštajnu ponudu.

Najavljene investicije u ovu oblast zahtevaju saradnju svih subjekata iz sektora hotelijerstva, sa ciljem da se hoteli prilagode standardima i otvore tržišta, a treba raditi i na edukaciji menadžera za nove potrebe, pišu Novosti.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Avion devet sati leteo nikuda

Avion Britiš ervejza se okrenuo na pola puta preko Atlantskog okeana, zbog čega su putnici leteli devet sati nikuda.