Od brzih pruga nas deli 15 godina i 6 milijardi evra
Srbiji su potrebne bolje i kavlitetnije pruge na kojima će vozovi moći da se kreću najmanje 100 kilometara na sat, kaže generalni direktor Železnica Srbije Milovan Marković. Milovan Marković je istakao da je urađena analiza pokazuje da će za izgradnju brzih pruga i modernizaciju postojećih u narednih 15 godina biti potrebno investirati pet do šest milijardi evra, a potrebno je još 2,7 milijardi evra za održavanje tih pruga.
Do sada nismo redovno planirali sredstva, nismo imali izvore, ali da bi našu mrežu od 3.900 kilometara održali u postojećem stanju, potrebno je u narednih 17 godina 2,8 milijardi evra, kazao je Marković.
On je ukazao da će za brzinu kretanja od 160 kilometa na sat biti osposobljena deonica Beograd-Novi Sad, a kreditima iz evropskih banka biće završena kompletna modernizacija te pruge.
Do tada ćemo imati i elektromotorne vozove, pa ćemo moći da poštujemo red vožnje, koji sada ponekad ne možemo, zbog oštećenja pruga, objasnio je on.
Zatim će se raditi nastavak modernizacije pruge severnog kraka Koridora 10 prema Subotici, a radi se i na pruzi od Stare pazove do granice sa Hrvatskom, prema Šidu.
Na južnom kraku od Beograda do Niša, takođe, ćemo rešiti pritanje dvokolosečne pruge, brzine do 160 kilometara na sat, najavio je Marković.
Komentari 4
sremac
Starcha
Zato molim gospodina ili gospođu B da ne DAJE zemljište nikakvim investitorima....pogotovu ako nije njegovo.
ne kalednarskih, već 6 svetlos
Medjutim to znači i departizaciju preduzeća, a onda sadašnje rukovodstvo ostaje bez posla i privilegija, što bi u takvoj situaciji za njih možda i bilo najbolje, jer bi pojedinci sigurno mogli i na službeni put....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar