Poruka kampanje "Unhashtag Vienna" je "See Vienna, not #Vienna. Enjoy the city behind you pics".
Turistička organizacija Beča navodi da se ne radi o kampanji koja je protiv društvenih mreža već da je poenta da posetioci prestanu da svoje putno iskustvo vezuju isključivo za njih i da na trenutak zaista uživaju u gradu, kao i da prestanu da slikaju mnoštvo selfija pod pritiskom da li su savršeno ispali dok im umetnost i lepote ovog grada promiču.
Kampanji se pridružila i galerija Belvedere, koja je na tri dana preko najpoznatije slike Klimtovog "Poljupca" stavila crveni haštag kojim apeluje na posetioce da ne mora svaka slika da završi na mrežama.
Takođe, po dolasku na bečki aerodrom posetioce će dočekati slogan "Welcome to Vienna. Not #Vienna".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar