Po Evropi je najjeftinije ići vozom

Cena povratnih voznih karata od Beograda do većine evropskih metropola iznosi nešto više od 100 evra, tako da će ovog proleća putovanja vozom, pogotovo za mlade, ponovo biti popularna.

Cena povratnih voznih karata od Beograda do većine evropskih metropola iznosi nešto više od 100 evra, tako da će ovog proleća putovanja vozom, pogotovo za mlade, ponovo biti popularna.

S obzirom na to da građani više ne moraju da razmišljaju o dobijanju viza za evropske države, sve je više zainteresovanih za obilazak evropskih prestonica. Očekuje se da ove godine budu veoma popularna putovanja vozom, pogotovu za mlade, jer cena karata nije visoka, a postoje i brojne pogodnosti, pišu 24 sata.

Povlastice se pre svega odnose na „Interrejl” voznu kartu, najpopularniju među mladima, koja omogućava neograničeni broj putovanja u određenom periodu evropskim prugama. Pored toga, popularne su još i povlastice: „Reil plus”, „Reil plus Euro 26”, „Siti star”, „Balkanfleksipas”, „Minhen specijal” i druge.

Vozna karta u određenim zemljama može da se koristi neograničen broj puta za ograničen broj dana u mesecu. "InterRail Global Pass" može da se kupi za neprekidno putovanjeu u periodu od 22 dana ili za jedan mesec. "InterRail One Country Pass" ispostavlja se za tri, četiri, šest ili osam dana u okviru jednog meseca.

Izabrani broj dana putnik koristi po svom izboru u roku važenja karte. Međutim, čak i ako se odlučite za kupovinu regularnih karata, nećete ih skupo platiti. Povratna karta za glavni grad Mađarske košta 26 evra, dok do Soluna i nazad treba platiti 68 evra, a za Veneciju 108 evra.

Pored ovoga, građani Srbije uskoro bi mogli da računaju i na više opcija kada je putovanje u Italiju u pitanju. Italijanske železnice zainteresovane su za uspostavljanje kvalitetne i efikasne železničke veze u putničkom saobraćaju između severne Italije i Srbije, i povezivanje Trsta i Venecije sa Beogradom.

"Na ovoj relaciji saobraćali bi najsavremeniji vozovi, koje bi obezbedile Italijanske železnice. Ovakav jedan projekat ne treba posmatrati samo kao komercijalan, već i kao investicioni i od zajedničkog interesa za dve železnice. Upravo zbog toga očekujemo i da će ovaj projekat podržati i hrvatske i slovenačke železnice, kroz koje će prolaziti novi vozovi ", rekao je generalni direktor Italijanskih železnica Mauro Moreti.

Prevoz železnicom

Minhen 145
Venecija 108
Beč 70
Prag 151,7
Budimpešta 26
Bratislava 74,4
Moskva 176
Bukurešt 48
Sofija 41,2
Istanbul 96,8
Skoplje 32,6
Solun 68
Cirih 252,4

  • TT

    04.04.2011 21:49
    ako
    i samo ako italijani obezbede vagone kakve treba. ovim našim smećem ne treba ni otpad prevoziti. treba ih istopiti u staro gvožđe

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Avion devet sati leteo nikuda

Avion Britiš ervejza se okrenuo na pola puta preko Atlantskog okeana, zbog čega su putnici leteli devet sati nikuda.