Gosti iz hotela kradu sve što stignu, čak i klavir, umivaonik, dušek i preparirane životinje

Većina hotelskih gostiju smatra sapune, kesice šampone, olovke, kape za tuširanje... suvenirima koje imaju pravo da spakuju u svoj kofer pri povratku kući, ali ima i onih koji iz hotela odnose televizore, klavire, dušeke, pa čak i preparirane životinje.
Gosti iz hotela kradu sve što stignu, čak i klavir, umivaonik, dušek i preparirane životinje
Foto: Pixabay
To je pokazalo istraživanje nemačkog portala Velnes Heven, veb-vodiča za spa-hotele na osnovu anketa koja je sprovedena među 1.157 hotelijera o tome koji se predmeti najčešće kradu.
 
Istraživanje otkriva upadljivu razliku između "lopovskih manira" gostiju hotela sa četiri zvezdice i onih koji odsedaju u hotelima sa pet zvezdica, navodi se u zaključcima istraživanja objavljenim na portalu Velnes Hevena.
 
Ogromna većina gostiju krade peškire i bade-mantile, a u stopu ih prati krađa vešalica, olovaka i pribora za jelo.
 
Pored ovih "uobičajenih" predmeta, registrovan je i niz bizarnih krađa koje ukazuju na živu maštu počinilaca. Naime, gostima jednog berlinskog hotela je verovatno bilo potrebno izvesno majstorsko umeće kada su uspeli da iz apartmana odnesu sanitarni čvor, odvodnu cev, ceo umivaonik, glavu tuša, hidromasažni tuš ili dasku za WC šolju, konstatuje portal.
 
Među neobične slučajeve lopovluka spadaju i odnošenje velikog klavira iz lobija jednog hotela u Italiji, ili skidanje i odnošenje brojeva sa vrata hotelskih soba u Italiji.
 
U Francuskoj je jedan gost uhvaćen kako pokušava da ukrade prepariranu glavu vepra, koju je kasnije dobio kao trofej jer su njegovi prijatelji kupili od hotela ovaj dragoceni komad i dali mu ga kao venčani poklon, dok su u jednom hotelu blizu Salcburga ukradene drvene klupe iz saune.
 
Šta kradu Nemci, Francuzi, Italijani...
 
Kada je reč o rang-listi lopova razvrstanih po nacionalnosti, dobija se drugačija slika. Ispostavilo se, na primer, da nemački i britanski gosti u hotelima imaju prilično dosadne lopovske navike - pored peškira i ogrtača za kupanje, uglavnom se fokusiraju na krađu kozmetike i toaletnog pribora.
 
Za razliku od njih, Austrijanci su probirljiviji što se tiče rang-liste poharane hotelske opreme jer su orijentisani na finije stvari kao što su posuđe i aparati za kafu. Čini se da žeđ za kafom ne mogu da utole.
 
Na meti Amerikanaca su hotelski jastuci i baterije, dok Italijani više vole vinske čaše kao hotelski suvenir, a fenovi za kosu su omiljeni predmet krađe među gostima iz Švajcarske.
 
Francuzi, sa druge strane, kradu na spektakularniji način: oni predstavljaju naciju koju uglavnom privlače televizori i daljinski upravljači. Hotelski gosti iz Holandije u svojim suvenirima traže pre svega praktičnu korist - njihovi favoriti su sijalice i toaletni papir.
 
I bogati kradu iz hotela
 
Istraživanje je takođe pokazalo značajne razlike kada su u pitanju krađe između gostiju hotela sa četiri i pet zvezdica, pri čemu ovi potonji vole da "ponesu" sa sobom skupocene predmete.
 
Anketirano je ukupno 634 menadžera hotela sa četiri zvezdice i 523 iz hotela sa pet zvezdica kako bi se utvrdile "lopovske" navike gostiju u zavisnosti od njihovog bogatstva. Kako se ispostavilo, izgleda da je moto - "pohlepa je dobra" - naročito uvrežen kod imućne klijntele hotela sa pet zvezdica.
 
Naime, verovatnoća da će visokokvalitetni televizori biti ukradeni u hotelima sa pet zvezdica je devet puta veća nego u onima sa četiri zvezdice, a slično je i sa umetničkim delima koja su popularan predmet želje u luksuznim hotelima, gde je verovatnoća njihove krađe 5,5 puta veća nego u onima s jednom zvezdicom manje.
 
Tablet računari i dušeci takođe se mnogo češće kradu u hotelima sa pet zvezdica.
 
Gosti hotela sa četiri zvezdice zadovoljni su sa manje spektakularnim poklonima - tamo je "tražnja" za peškirima i vešalicama veća nego u hotelima sa pet zvezdica. Tipičan gost hotela sa četiri zvezdice posebno voli praktične stvari kao što su baterije i daljinski upravljači, budući da je verovatnoća krađe tih predmeta 3,1 put i 4,9 puta veća nego u hotelima sa pet zvezdica, pokazuju rezultatati istraživanja portala Velnes Heven.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja