Lufthansa se sa torbama oprašta nakon tri meseca.
One se potom neotvorene iz Frankfurta prevoze svakog meseca u neki drugi grad, gde ih na velikim aukcijama ljudi kupuju na slepo.
Evropski aerodromi se mesecima bore sa nedostatkom radnika. Posledica tog problema je čest nestanak prtljaga, piše
RTS.
"Dolazimo do toga da oni koji primaju prtljag, oni koji prave njegovu raspodelu, oni koji rade u IT sektoru i vode računa o tome gde je i šta izgubljeno, svuda je nedostatak te radne snage", kaže direktor turističke agencije Milan Lainović.
Na nemačkim aerodromima prošle nedelje više od 20.000 kofera nije predato putnicima. Na londonskom "Hitrou" otkazivali su letove jer nisu mogli da prime sve putnike i kofere.
Američka avio-kompanija je samo u aprilu izgubila ili sa zakašnjenjem dostavila više od 200.000 kofera. Strani mediji navode da je broj prijava zbog izgubljenog prtljaga ove godine veći za 30 odsto u odnosu na 2019. godinu. Ali, na beogradskom aerodromu, za sada, taj problem nije tako čest, što su potvrdili i putnici.
Većina kaže da nije imala problem sa prtljagom, a oni kojima se to i desilo, nisu dugo čekali da im kofer stigne.
"Imao sam jednom, prtljag mi je izgubljen, ali je došao na vreme", kaže sagovornik RTS.
Koferi najčešće nedostaju onima koji presedaju nekoliko puta. U odeljku za prtljag na evropskim aerodromima ostane na hiljadu torbi jer nema ko da ih rasporedi.
Kada nestanu, u teoriji mogu biti vraćeni već sledećeg dana, ali, u praksi, češće se dešava da se čeka čak i dve nedelje.
"Putnici po prispeću na begoradski aerodrom treba da naprave zapisnik kod službe za potragu za prtljagom. Naša služba danonoćno i predano radi na procesuiranju svih tih zapisnika, nalaženju prtljaga naših putnika i dostavljanja istog. S obzirom na višestruko povećan obim posla, može se desiti da naše kolege ne odgovore odmah na vaš poziv ili mejl, ali to ne znači da nećete biti blagovremeno obavešteni o prispeću vašeg prtljaga", kaže šef smene na beogradskom aerodromu "Nikola Tesla" Marko Baroš.
Iz turističke agencije poručuju da putnik čiji je kofer izgubljen može da zove ili da ode do službe na aerodromu ili da prijavi nestanak kofera onlajn.
"Sve zavisi, u principu mejlom se do sada najbolje rešavalo i oni vas redovno obaveštavaju kroz tu komunikaciju", kaže Ćatić.
Ima avio-kompanija, poput "Lufthanze", koje vaše izgubljene torbe posle tri meseca prevoze u drugi grad i prodaju na aukciji.
Nekoliko avio-prevoznika je za kraj jula najavilo štrajk i manji broj polazaka. Zato, nemojte da vas čudi ako sleti avion bez ljudi. U njemu su samo izgubljeni koferi koji se vraćaju putnicima.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar