To je minoran broj u odnosu na oko 600.000 ljudi koji su uplatili, letovali i treba da letuju, naveo je on.
"Govorimo o promilima žalbi. To je minoran broj. To se u drugim branšama događa, ali mediji ne forsiraju. Nama je problem što se forsiraju priče u medijima, bez da se provere okolnosti", rekao je on za Pink.
Pozvao je putnike da iskoriste mehanizam koji postoji, obrate se prvo predstavnicima agencija, pa agencijama, zatim turističkim inspektorima, a ne da odmah idu u medije.
Upozorio je da u slučaju iznošenja neistina, što ugrožava ugled turističke agencije, i smanjuje joj zaradu, mogu biti tuženi.
"Moramo da se štitimo od neosnovanih žalbi koje se prvo vide u medijima. Uvek smo tu da pojasnimo u medijima, nikada nismo branili neke koji su radili van zakona, za to moraju da odgovaraju", rekao je on.
Komentari 13
Stanislava Janković
Kada smo zvali agenciju bili smo grubo odbijeni da je to apartman i da se agenciju netice gde ce cevrta osoba spavati.
Izuzetno neljubazna agentica iz agencije je prekinula vezu.
Moja najiskrenija preporuka je da svoj novac potrosite kod druge agencije.
Nezadoljan
/
zato sto nisu svi u sns subvencionisanim firmama
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar