Er Nju Zeland uvodi novine: Meriće se težina putnika pre ulaska u avion

Od više od 10.000 putnika koji će leteti Er Nju Zelandom tokom juna biće zatraženo da stanu na vagu pre nego što se ukrcaju na let.
Er Nju Zeland uvodi novine: Meriće se težina putnika pre ulaska u avion
Foto: 021.rs
Ova avio-kompanija želi da oni koji putuju na njenim međunarodnim letovima učestvuju u anketi o težini putnika.
To je "važna" inicijativa kako bi se osigurao "bezbedan i efikasan rad aviona", smatraju u Er Nju Zelandu, a to je takođe i zahtev Nacionalne uprave za civilno vazduhoplovstvo, piše Independent.
Putnici ove kompanije vagani su na domaćim letovima 2021. godine, a sada kada su međunarodna putovanja uspostavljena posle pandemije korona virusa, došlo je vreme da se vagaju i oni na međunarodnim letovima.
 
I ranije je pisano o tome da merenje težine svakog putnika pre leta može da poveća bezbednost i smanji štetu za životnu sredinu koju svaki let prouzrokuje. Trenutno, avio-kompanije koriste "pretpostavljenu masu", procenjujući ukupnu težinu putnika koristeći podrazumevane brojeve
 
Iz Er Nju Zelanda poručuju da žele da uvere putnike koji možda oklevaju oko merenja dok drže svoj ručni prtljag, da nema razloga za brigu.
 
"Znamo da stati na vagu može biti zastrašujuće. Želimo da uverimo naše kupce da nigde nema vidljivog ekrana i da niko ne može da vidi vašu težinu, čak ni mi. Potpuno je anonimno", rekao je Alaster Džejms specijalista za poboljšanje kontrole opterećenja kompanije Air Nev Zealand.
 
"Jednostavno je, dobrovoljno je, a vaganjem ćete nam pomoći da vas vozimo bezbedno i efikasno svaki put", naglasio je Džejms.
 
On je rekao da pre svakog poletanja pilot treba da zna i težinu i balans natovarenog aviona.
 
"Vagamo sve što ide u avion, od tereta, preko obroka u avionu, do prtljaga u prtljažniku. Za klijente, posadu i kabinske torbe koristimo prosečne težine koje smo dobili iz ankete", rekao je Džejms.
 
Anketa će biti sprovedena na ulazu u gate lounge iziabranih letova Er Nju Zelanda koji polaze sa međunarodnog aerodroma Okland do 2. jula ove godine.
  • V

    31.05.2023 16:08
    Ako to stvarno utiče na bezbednost onda treba da bude obavezno i primenjivano svuda, nema hoćeš nećeš.
    A ako ne utiče na bezbednost šta se onda foliraju?
  • Ikar

    31.05.2023 08:39
    Dedal
    Nema toliko veze balens koliko je bitna ukupna tezina.
    Interkontinentalni letovi sa cca 250-300 putnika x 10 kg je oko 3 tone viska sto bi kompanija mogla da iskoristi za teret.
    Boli ih briga za putnika bitan je profit.
    Mislim da ce povecati cenu i da je ovo priprema.
  • ZK

    31.05.2023 08:24
    sedišta
    Pa kad se nebi kupovali polovni koneski autobusi koji imaju raspored sedišta za prosečnu visinu od 1,5m, već da se nabave neki koji su predviđeniji za krupnije ljude, a pri tom mislim i na visinu, a ne samo težinu, vožnja autobusom bi bila prijatnija. Visoka sam 180cm i ne mogu da zamislim kako se ljudi višlji od mene, uspeju "sklopiti" na sedište jer ja uglavnom nemam gde sa nogama. Nisam se vozila putničkim avionom, ali verujem da ni tamo situacija nije puno bolja. U želji da se što više zaradi, stiskaju ta sedišta i smanjuju razmak između njih. Još malo počeće da vešaju putnike ko šunke da ih više stane

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Avion devet sati leteo nikuda

Avion Britiš ervejza se okrenuo na pola puta preko Atlantskog okeana, zbog čega su putnici leteli devet sati nikuda.