Vlasnicima su dosadili turisti koji ulaze izlaze bez obavljene kupovine. Ipak, ako se pitate kako to izgleda u praksi, ova radnja još nikom nije naplatila razgledanje.
Prema poslovođi Toniju Merionu, ovde nije namera zapravo da se naplati radoznalim posmatračima, već da se spreče turisti da ometaju rad i poslovanje prodavnice. Merion objašnjava da je znak u početku postavljen kao šala, ali se pokazao prilično delotvornim u porastu prodaje, pa je ostao.
Sada, kada posetioci priđu da fotografišu radnju, često na kraju i kupe nekoliko proizvoda.
Osim što potroše neki novac, mnogi posetioci takođe pokazuju bolje manire - nešto što su vlasnici smatrali da se ne događa dok su turisti šetali radnjom i slikali sve oko sebe.
Ovaj lokal je popularna atrakcija u gradu zbog svojih nostalgičnih reklama iz 1920-ih i modernističkog šarma.
Masovni turizam postaje sve veći problem u Barseloni, a ovo nije prvi put da iz grada, bilo da je reč na gradskoj, bilo na pojedinačnoj osnovi, preduzimaju mere protiv onog što smatraju nepoželjnim ponašanjem.
Tako je prošle godine Barselona zabranila pušenje na svim gradskim plažama, uvodeći kaznu od 30 evra za svakoga ko bude uhvaćen u tome.
Komentari 2
Igor Popovic
Moca
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar