Direktorat civilnog vazduhoplovstva: Pojednostavljeno podnošenje reklamacija putnika

Direktorat civilnog vazduhoplovstva Srbije saopštio je da je pojednostavljeno podnošenje reklamacija putnika.
Direktorat civilnog vazduhoplovstva: Pojednostavljeno podnošenje reklamacija putnika
Foto: Pixabay

To je moguće putem nove web forme dostupne na sajtu www.cad.gov.rs u odeljku koji se bavi zaštitom prava putnika.

Reklamacije mogu na taj način biti podnete na rad avio-kompanije, kao i operatera aerodroma.
Kako je saopšteno, online podnošenje reklamacije na reklamacijeputnika@cad.gov.rs više neće biti moguće.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Putovanja

Avion devet sati leteo nikuda

Avion Britiš ervejza se okrenuo na pola puta preko Atlantskog okeana, zbog čega su putnici leteli devet sati nikuda.